مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته | پرهیزگار و باقـری (با مجموعه نمونه سوالات)

https://s25.picofile.com/file/8453140500/d384.jpg

دانلود جزوه مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته - پرهیزگار و باقری + 10 دوره نمونه سوال با پاسخنامه + سوالات تالیفی کتاب با کلید

مجموعه دانلودی شامل جزوه مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته، 10 دوره نمونه سوال با پاسخنامه، و سوالات تالیفی کتاب با کلید جواب ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. این مجموعه که توسط پرهیزگار و باقری تهیه شده است، به شما در درک عمیق ترین مفاهیم مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته کمک خواهد کرد و در آمادگی برای آزمون‌ها و تحصیلات تکمیلی موثر خواهد بود.

 

    جزوه دست نویس درس مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته: این جزوه شامل 124 صفحه است و به صورت دست‌نویس تهیه شده است. در این جزوه، مفاهیم و مباحث مهم مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته به طور جامع بررسی شده است.

 

    10 دوره نمونه سوال به همراه پاسخنامه: این بخش شامل 10 دوره نمونه سوال است که به همراه پاسخنامه آنها قرار داده شده است. این سوالات به شما کمک می‌کنند تا با نحوه پرسش سوالات آزمونی آشنا شوید و آمادگی لازم را برای آزمون‌های خود داشته باشید.

 

    سوالات تالیفی 12 فصل کتاب به همراه کلید جواب ها: این بخش شامل سوالات تالیفی است که بر اساس 12 فصل کتاب تهیه شده‌اند. همراه با این سوالات، کلید جواب ها نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید عملکرد و پاسخ‌های خود را با پاسخ صحیح مقایسه کنید.

 

این مجموعه یک منبع کاربردی و جامع برای دانشجویان، اساتید و علاقه‌مندان به حوزه مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته است. با مطالعه و حل سوالات این مجموعه، می‌توانید مفاهیم کلیدی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته را درک کرده و به بهبود مهارت‌های خود در این زمینه بپردازید.

 

مناسب برای مرور سریع و آمادگی برای آزمون

 

 

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين مطالب
Designed By jozveban Copyright © 2020